موتورسیکلت کلیک 150i کویر

موتورسیکلت کلیک 150i کویر

هوندا کلیک 150i با ظاهر شیک و عملکرد کارآمد خود با قیمت مقرون به صرفه، مطمئناً بسیاری از خریداران موتورسیکلت امروزی را به خود جذب خواهد کرد.

این اسکوتر که در سال 2018 به روز شده است، تنها با یک نسخه استاندارد در دسترس است. نوع مذکور با قیمت 160/000/000 ldg,k به فروش می رسد.

تجهیزات کلیدی کلیک 150i شامل چراغ‌های عقب و چراغ‌های جلو LED، یک صدا خفه کن اسپرت با کلاهک انتهایی آلومینیومی، یک دسته ابزار دیجیتال، و یک سیستم توقف در حالت آرام است که موتور را در هنگام توقف ترافیک خاموش می‌کند و زمانی که زمان آن می‌رسد دوباره روشن می‌شود. برای جلوگیری از مصرف سوخت غیر ضروری، شتاب بگیرید.

قلب تپنده آن یک موتور 150 سی سی SOHC با مایع خنک کننده، چهار زمانه است که 13 اسب بخار قدرت و 13 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور تزریق سوخت است و به یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) متصل می شود. برای ایمنی، Click 150i به ترمز دیسکی جلو مجهز شده است.

موتورسیکلت اسکوتر هوندا  هوندا کلیک  و یا خلاصه و کوتاه کلیک150 آی  

محصولی جذاب و دوست داشتنی و بسیار مناسب برای انجام کارهای درون شهری و مخصوصا کلان شهرهای پر از ترافیک های سنگین که نه ساعت مشخص دارند . نه قصد خلوت شدن دارند و نه کسی برای کاهش ان برنامه.

طبیعی هست که با گذشت زمان و حرکت سریعتر از زمان تکنولوژی  شاهد ابزار هایی با کاربرد های آسان /سریع . کم مصرف بسرعت ساخته و روانه بازار میگردد تا با همان سرعت در اختیار عموم مردم قرار گیرد .

در این مقاله هم قصد داریم هر چیزی رو که در مورد این موتور میدونم و با اطلاعاتی که شما در اختیار ما میذارید  جهت مطالعه عموم علاقمندان به موتورسیکلت ارائه بدیدم تا با آشنایی کامل از معایب و مزایا این موتور بتوانند تصمیم درستی را بگیرند .

قطعات موتور پالس باجاج.

مشخصات فنی کلیک 150 آی

موتور هوندا کلیک 150 از یک انجین تک سیلندر 4 زمانه 2 سوپاپ،هوا خنک  بهره میبردکه توان آن 12/08 اسب بخار بوده  و حداکثر گشتاور آن 13/04 نیوتن متر میباشد .

کلیک 150 آی دارای گیربکس CVT اتومات روشن کننده استارتی بوده . و اندازه لاستیک جلو 14/80/90 و عقب 14/90/90  بهره میبرد که تقریبا برای این سایز اندازه موتور مناسب میباشد .

ترمز جلو این موتور دیسکی هست  و عقب کاسه ای میباشد . سیستم تعلیق جلو تلسکوبی و تعلیق عقب دو  کمک فنری میباشد . 

ظرفیت باک هم 5/5 لیتری هست که در نگاه کلی کم هست و زیاد نمیشه برای مسیر های طولانی روش حساب کرد .

 وزن این موتور 112 کیلوگرم است و فاصله محور چرخ ها 1280mm  میباشد. سرعت هست  هم  120 کیلومتر بر ساعت هست که سرعت قابل قبولی هست . و کیلومتر شمار دیجیتال و آی دیلینک استاپ هست (خاموش کن اتومات پشت چراغ) … از نظر رنگ بندی هم تقریبا از همه رنگ های اصلی استفاده کرده که شاید از نظر مشتری جداب باشه اما این سیاست فقط برای تولید و فروش انبوه این قطعه هست. یعنی مثلا اگه در سه رنگ تولید میشد سه مدل قطعه تولید میشد اما در این روش 8 مدل باید توسط فروشنده  اجباری خریداری شود .

همنطور که گفتیم شرکت هوندا سعی کرده با ایجاد رنگ های مختلف بتونه فروش بیشتری از قطعات داشته باشه .یعنی اگر یک رنگ بود فلاپ جلو یک رنگ تولید میکرد و فروشنده مثلا 10 دست خریداری میکرد . اما بخاطر تنوع 9 رنگ خریدار باید از همه رنگ ها خریداری کنه .

بریم سر اصل مطلب . در مورد قیمت . نتیجه و نظر مشتریانی که از این موتور استفاده میکن و نحوه خرید اقساطی و قیمت این موتور . 

 

 

در چند سال اخیر موتور های طرح کلیک زیادی وارد بازار ایران شدند که همگی به  نوعی قابل قبول و پر تقاضا بودند . از جمله هوندا ویو – کویر رادیسون .. و یا رقیب های نزدیک به خود مانند کریستال  ام مکث تی وی اس راکس  ویو ویگو .. با توجه به اینکه تبلیغات تاثیر بسیار بالایی دارد کویر موتور توانسته با تبلیغات مناسب این موتور رو محبوب دل بسیاری از موتورسیکلت دوستان کند . 

 

موتور کلیک 150 آی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خانم محمدی

خانم محمدی

نویسنده و کارشناس موتور های ویو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *